Het belang van binnenreclame
Binnenreclame voor uw onderneming
Bij het woord ‘reclame’ denkt u waarschijnlijk aan reclame die bedoeld is om ervoor te zorgen dat klanten uw bedrijfspand binnenwandelen. Maar wat als de klant eenmaal binnen is? Als uw bedrijfspand er van buiten uitziet als een mooi, modern gebouw, maar van de binnenkant als een saaie, grijze bouwval, dan gaat er iets mis. Daarom vertellen we u graag meer over het belang van binnenreclame.
Letters en afbeeldingen
Ten eerste is het belangrijk dat de buitenkant en de reclame vooraf, rijmen met uw interieur. U wilt een consistente stijl in zijn geheel doorvoeren. Zo krijgen uw klanten ook echt het gevoel dat ze op de goede plek zijn zodra ze binnen zijn. Dit kunt u eenvoudig doen met de juiste letters en afbeeldingen. Zorg er bijvoorbeeld voor dat het logo aan de muur zichtbaar is bij binnenkomst. Daarnaast kunt u met airtex zelfs compleet fotobehang op uw muren krijgen.
Routes en duidelijkheid
U wil natuurlijk dat uw klanten en gasten de weg goed kunnen vinden. Daarom is het verstandig om route-aanwijzingen en wegwijzers te plaatsen. Door dit op de juiste plekken te doen weten uw zakenrelaties snel waar ze moeten zijn én hoe ze er komen. Dit is vooral handig is als u bijvoorbeeld een supermarkt, zorginstelling of groot kantoorpand heeft.
Schermen en informatiezuilen
Tot slot is binnenreclame ook erg belangrijk om uw gasten duidelijk te maken wat er op een plek te doen is. U zet informatiezuilen eenvoudig naast een deuropening neer om ermee te vertellen wat er in een ruimte te doen is. Wilt u het wat indrukwekkender aanpakken? Ga dan voor videoschermen. Dit heet ook wel narrowcasting. Op deze schermen vertoont u actuele informatie zoals nieuws, aanbiedingen, levertijden etc.
Meer weten over binnenreclame?
Zolang u uw binnen- en buitenreclame op elkaar afstemt, zorgt u ervoor dat uw klant niet voor rare verrassingen komt te staan bij binnenkomst in uw pand. Meer weten over wat
binnenreclame voor u kan doen? Stel al uw vragen gerust via ons
contactformulier.